120 ZAS-collega’s schitteren in nieuwe rekruteringscampagne

Bijna 1 jaar geleden lanceerde ZAS de rekruteringscampagne Zorger of Ontzorger. Nu is het tijd om de spotlight op onze eigen collega’s te zetten!
Nieuws

120 ZAS-collega’s werden fotomodel voor 1 dag en schitteren voortaan in advertenties, op affiches en de jobwebsite.

Zorger of Ontzorger?  

De campagne Zorger of Ontzorger ging van start op 1 juli 2024, toen ZNA en GZA Ziekenhuizen samen officieel Ziekenhuis aan de Stroom (ZAS) werden. Voor de eerste campagnebeelden schakelde ZAS professionele fotomodellen in.  

Zij vertolken samen een tiental ziekenhuisjobs: de zorgers, die rechtstreeks voor de patiënten zorgen, en de ontzorgers, die erover waken dat zij dat zonder hindernissen kunnen doen.

Collega’s in de hoofdrol

1 jaar na datum is het tijd om ook de ZAS-collega's zelf te laten schitteren op de campagnebeelden. Zo kunnen we toekomstige collega’s een meer realistisch beeld geven van het diverse aanbod aan functies bij ZAS. Én ze leren hun nieuwe ZAS-collega's al een klein beetje kennen.

Meer opties dan arts of verpleegkundige

De campagne Zorger of Ontzorger wil benadrukken dat er meer jobs zijn in een ziekenhuis dan arts of verpleegkundige. “We hebben iedereen nodig: van de poetsmedewerkers die de chirurg ontzorgen met een piekfijne operatiezaal, tot de diëtisten en kinesitherapeuten die zorgen dat patiënten optimaal kunnen herstellen. En alles daartussenin!”  

Sollicitanten zijn zich er vaak niet van bewust dat je bijvoorbeeld ook als recruiter of ICT-collega in een ziekenhuis kunt werken. Om dat idee kracht bij te zetten, werkte reclamebureau Done by Friday een concept uit waarbij de bovenkant van een foto een eerste functie vertegenwoordigt, en de onderkant een andere. De ene een zorger, de ander een ontzorger.

Word jij onze nieuwe collega?  

Heb je zelf zin om te werken bij ZAS? Breng je carrière in een stroomversnelling en solliciteer nu op een van onze (ont)zorgende vacatures.